Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 2 december 2018

SURT OCH VÅTT!

Fy och usch vilken blöt första advent, har blivit genomsur ett par gånger....men, men, jag är ju inte gjord av socker!


Här behövdes det då mer än ett ljus, för att lysa upp....inte nog med att det har varit grått, det är ju även söndag.
Jag byter gärna ut söndagarna och tar två måndagar istället, nja det var ingen dum ide......eller det tyckte inte du???


Men på något sätt, sa har jag tagit mig igenom dagen.....väl att jag  inte har varit sysslolös, för hur lååång hade då inte dagen varit?


Har även  försökt att prova ut glasögon bågar på nätet idag, det är säkert bra....men jag såg lustig ut, i det ena paret efter det andra.
Berodde inte på bågarna, snarare på hon som provade, inte lätt det här.
Det går säkert bättre hos optikern, då jag är halv blind, lär jag inte kunna se hur jag tar mig ut i bågarna!!
Så det blir en glad överraskning eller inte,.....jag gillar ju överraskningar!! 
Kram från Ingela





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: