Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 6 februari 2023

Rosa moln.

 Känns som om jag vandrar omkring på rosa moln, cortison injektionen som jag fick har gett resultat. Jag tror knappt att det är sant, efter lång tid med ständiga smärtor är det som jag har vunnit högsta vinsten.


Underbara vinter dagar med sol och fågelkvitter. 




Nästan bud på att snöra på skridskorna och köra en piruett på isen ute i hagen….skämt åsido! Risken är stor att jag slår en saltomortal med stövlarna på, för det är knöligt och isigt på väg till stallet!



Solen avslöjar alldeles för mycket, får nästan panik när jag ser hur mjölkiga fönsterna är, samtidigt som ett gäng dammråttor dansar glada över golvet. Jag blundar för det och njuter istället av solen. Fönsterna och jakten på dammråttorna tar jag en annan dag.


 Kram från Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: