Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 2 februari 2023

Mitt äventyr.

Så bedjande blickar han gav mig, när jag tog på mig jackan och skulle ge mig iväg på egna äventyr. 


Ett efterlängtat besök på sjukhuset var mitt äventyr. Då min höftled kivar med mig och det gör att jag går med smärta, skulle jag få prova att få en cortison injektion. Nu hoppas jag på att den ska hjälpa mig, det tar tre dagar innan jag kan märka om den hade någon effekt..håller tummarna.Vill slippa operation.


Mycket som ska fixas med djuren, när  jag ska iväg på något. Sedan när jag kommer hem väntar jobbet i stallet, inte det roligaste, van vid att det ska vara avklarat på förmiddagen. Sedan var det tid för att ta in ett gäng sjöblöta hästar.


Nu går jag med stora förväntningar på att cortisonet ska ha hjälpt, så att jag ska slippa alla tabletter. Jag räknar ner dagarna.

Kram från Ingela 





1 kommentar:

  1. Aj aj. Hoppas cortisonet gör verkan nu! Har man djur finns det ingen tid till vare sig värk eller att vara sjuk...
    Mysig helg till dig!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: