Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 26 februari 2023

Det här ger mig energi.

 Vårkänslor ena dagen som snabbt förbytts när snön faller nästa dag. All min energi blir som bortblåst!

Men min energi spruta kommer hit och ger mig ny energi varje onsdag….härliga barnbarnsbarn.



Vi planterar frö tillsammans, som vi sedan ska följa när de gror…spännande. Bakar gör vi tillsammans, matar och sköter djuren.


Jag behöver verkligen lite extra energi just nu, innan vädret bestämmer sig för om det ska vara vinter eller vår. Hönsen blir förvirrade, lägger ägg ett par dagar för att sedan hålla upp och istället burra ihop sig uppe på pinnarna, där de väntar på att vårkänslorna ska infinna sig.



Några timmar i naturen på hästryggen så rogivande, bara följa hästens rörelser och tänka på just ingenting…..lisa för själen min.

Kram från Ingela 


1 kommentar:

  1. Känner igen dina tankar...och den där extra energin väntar man på!! Härliga bilder och sista bilden är så fin, saknar min islandshäst och att se naturen från hästryggen...
    Varm vårkram från ett blåsigt Öland & Titti

    SvaraRadera

Kommentar: