Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 14 december 2022

Jag kan inte ta ner månen.

 Medans andra stressar runt som yra höns för att hitta den perfekta julen….myser jag tillsammans med min lilla Nisse här hemma på gården.


En heldag med henne här, bättre kan det inte bli för mig.



Månen kan jag inte ta ner till henne, men jag hoppas att kunna ge henne många fina upplevelser istället. Katterna gillade att busa omkring med henne i stallgången, många skratt och massor med bus!



Enkla saker är oftast roligast, det behöver inte vara något märkvärdigt.


Stolt liten Nisse som fick hjälpa till med att ge hästarna hö, samtidigt hördes det ett… Mmmmm gott!! Dessa små stunder gör mig varm i hjärtat.



Full koncentration när lussebullarna skulle penslas, det klarade hon fint trots endast sjutton månader. 


Mmmm gott….ja visst smakar det extra gott när man själv har bakat! Så tyckte även min lilla bagerska….så roligt vi hade under baket!


Här tar vi det lugnt, det blir jul ändå.

Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: