Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 26 december 2022

Jag har inte gått under jorden.

 Även om inläggen har varit väldigt få, så finns jag fortfarande! Dagarna har bara försvunnit som dagarna gör nu förtiden, lite julförberedelser och julfirande på juldagen. 

När juldagsmorgon glimmar….gäsp, jag måste ut till stallet gå, där får och hästar väntar, att sin frukost få!






Familjen växer och fler ska det bli, vi får snart se till att skaffa ett bord på så där en fem meter….men finns det hjärterum så finns det stjärterum!!! 



Tomten som fanns uppe på höskullen skrämde mer eller mindre livet ur lilla Aurora. Att han hade paket till henne, struntade hon fullständigt i! 


Vem hade inte blivit skrämd, av denna vålnaden som dök upp ur halmen??


Nere hos hästarna i stallet blev hon trygg igen och förhoppningsvis har hon glömt monstret uppe på höskullen.


Vardag imorgon igen, rätt skönt om du frågar mig.
Kram från Ingela 


1 kommentar:

  1. Åhh jösses! Ja hade den tomten hoppat fram hade jag också skrikit!!! Ha ha! Ja min blogg går också på lite sparlåga, finns inte så mycket att skriva om varje vecka just nu...
    Håller med om att det är skönt med vardag igen. Gillar helt vanliga veckor utan en massa storhelger...
    Kram till dig från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: