Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 9 april 2020

ANNORLUNDA PÅSK!

Förra sommaren förverkligades jag min dröm om ett lusthus.
Ett växthus har varit en dröm under många år, nu först ska jag förverkliga drömmen.....växthuset är beställt.
Vad jag längtar att få skörda egna tomater och annat gott!


Ja så har vi Påskhelgen här, en annorlunda sådan.
Vi kommer till att fira den ensamma här hemma, ja riktigt ensamma är vi ju inte, vi har ju sällskap av alla djuren.





Har gått och funderat på att sätta sockerärtor som kan klättra upp på staketet till trädgårdslandet. Det gäller att utnyttja alla tänkbara möjligheter.  



Jag har många planer, men när man som jag har frigående höns så är det kanske inte så klokt med de där sockerärtorna???



Vi här önskar dig en skön påsk helg!
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: