Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 29 juli 2018

RÄTT GÖTT!!

Söndagen är ju vilodagen, eller hur??
Det passade mig, slapp att göra några större ansträngningar. 


Om jag nu inte räknar med att jag har satt nya skott av pelargonerna....väldigt betungande, så här på vilodagen! hi,hi!! 


Det kommer ju en dag imorgon, tänk då om jag hade gjort det som ska göras imorgon idag,det går ju inte! 
Vad skulle jag då hitta på imorgon?? hi, hi!! 



Ännu är ju inte dagen slut, det är många timmar till, som jag kan göra just ingenting. Funderar på... att det är rätt gött med söndagar ändå!!
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja TÄNK så skönt det är att göra ingenting ibland...helt underbart. Gillas! Värmen gör min trött också, längtar lite efter en klar höstdag nu med FRISK luft :)
    Ha en fortsatt somrig vecka...
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: