Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 13 juli 2018

NACKSPÄRR

Jag har snart fått nackspärr, av gå och glo upp efter mörka moln, på den där i mitt tycke just nu, förbaskade blå himmeln!!



Oh vad jag är glad för vår vildvuxna trädgård, som i dessa tider är guld värd. 
Det är bara till att såga hassel till både hästar och ulltottar. 



Frukosten på väg till hästarna och jag blev några bromsbett rikare!! 
Men vad gör man inte.... för de där djuren? 



Tror att jag lägger rätt flugtäckena minst hundra gånger om dagen, då hästarna har rullat sig minst lika många gånger. 
Min trogna följeslagare katten Billie följer med, då jag ska kolla till hästarna. 



Alla djuren här på gården är precis lika viktiga, här görs ingen skillnad..... oavsett man heter katt eller häst! 


Imorgon ny dag, med arbete här på gården, så rullar dagarna på ..... inga som helst problem med sysselsättning eller hur Lotta? 
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Gjorde precis ett inlägg om just torkan och djuren...detta är helt galet! Var är regnet?? Ja vi sågar och släpar här också!
    Ha en fin helg.
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: