Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 5 juli 2018

KUNSKAP KNAPPAST!

Det beror nog mera på min envishet, för den har jag! 
Har jag gett mig attan på att det ska gå, då ger jag mig inte i första taget! 



Rosenrabatter blev det, jag spatserar omkring här och är stolt som en tupp, även om jag nu inte tillhör höns släktet. 



Jag får allt skryta lite till, med att alla stockros plantorna som jag fick av dottern, har klarat sig!
Så nästa sommar ska här blomma som bara den (hopps!!! nu blev det nog lite mycket skryt Ingela).





Så ge inte upp om du vill något, var envis.... det kommer du långt med!!
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ha ha ja på envishet kommer man långt!! Klart du ska vara stolt som en tupp över rosorna, du lyckades såååå bra! Topp!
    Puh, ÄNNU varmare idag, snart flyter jag bort...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: