Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 1 juli 2018

NÅGRA HAR ANLÄNT!

Mannen har varit sysselsatt med mitt nya projekt "Hilton hotell"!



Jag är hel nöjd med bygget, men gladast är nog mannen för att åter få lite andrum...... innan nästa! hi, hi !! 




Det hör väl till på "Hilton", att ha ett kungaporträtt på väggen??..... eller var det på utedasset jag har sett dom? 
Hur som helst, nu hänger dom där och kan inte klaga på utsikten! 





Nu är några gäster hämtade och de har installerat sig på "Hilton".  

Men ännu är de inte så här ståtliga.






Så nu blir det till att vänta och se, vad de blir till.... höna eller tupp???
De sistnämnda lär inte bli några långliggare!


Jag väntar på nya bokningar, för ännu är det inte fullbelagt här. 
Ett gäng Maran tjejer är inbokad i slutet av juli.....så då lär det bli ett kacklande här på Hilton!! 
Kram från Ingela 

2 kommentarer:

  1. Hej Ingela! Åh vad kul att du blivit med höns!! Äntligen kommer du tids nog få egna härliga ägg till dina bak!! Ha en underbar fortsatt söndag!! Kramiz Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du Lotta, det här trodde jag inte, man ska alltid leva på hoppet Härligt med höns åter här på gården, men det tog en del år.
      Önskar dig en härlig söndag kväll och en fin vecka, med förhoppningsvis regn...eller hur? Kram vännen

      Radera

Kommentar: