Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 22 december 2017

Vart tog den vägen?

Ja, det frågar jag mig, när det gäller snön och julkänslan som infann sig då  landskapet var inbäddat  i ett vitt snötäcke....nåja det är bara till att se glad ut!  


Jag glömde snabbt både snö och det där med jul feeling, när jag satt där uppe på hästryggen....då stannar tiden och omvärlden finns inte

Annika kom hit här idag, så hon följde med oss ut på en två timmars tur till Grytåsa. 



 Jag blev bortskämd av henne,  med både choklad och ett vackert hästhuvud... Tack Annika, det blev verkligen en överraskning! 
Både ridtur och överraskning idag, fredagen kunde knappast ha  blivit bättre! 
Kram från Ingela 


1 kommentar:

  1. Önskar dig den bästa av jular nu! Njut av vila och massor av god mat :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: