Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 14 december 2017

EN VIT DAG!..... missuppfatta mig nu inte!


Jag hade inte väntat mig att få vakna till snö som fullständigt vräkte ner, efter gårdagens väderprognos som lovade regn... gud så härligt!! 
Att kunna pulsa ut i snö till stallet, istället för att klatsha ut i värsta lervällingen...den känslan går knapptst att beskriva. 
Men säg den glädje som varade, för nu ikväll regnar det, så imorgon  blir det till att hoppa i gummistövlarna igen!  



Ute i stallet satt min trogne vän och väntade på mig... ett underbart sällskap, när jag går här ute och donar. 



Dagen har så klart tillbringats mycket utomhus, nog vore det dumt att vara inomhus en dag som denna?



Julkorten är postade och barnbarnens julklappar inslagna...ingen julstress här, vi tar dagen som den kommer. 



En lugn och skön julhelg ska vi ha,... det kallas julefrid. 
Kram från Ingela  






1 kommentar:

  1. Åhhh snö!!! Ja här fortsätter regnet att ösa ner, dag efter dag...snart flyter både jag o huset bort :) Ingen julfeeling alls måste jag säga.
    Nåja, fredag igen och dags att ta tag i dagen!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: