Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 23 december 2017

JULAFTON PÅ LILJEGÅRDEN

Så var den magiska dagen här, som så många har stressat för...räknar  mig inte till denna skara. 
Helt insnöad är jag ju inte, för jag fixar julklappsinköpen via nätet!...använder min tid på ett bättre sätt, än att trängas i butiker. 
   


Granen barrar och julbröden höll på att bli brända,  fjärde ljuset tänt...nu håller vi snart jul här på gården!   


Men först skall stallsysslorna fixas, även om dagen heter julafton!   





Här behövs det då rakt ingen mistel, för att dela ut pussar till höger och vänster!
Jag ger dig  en stor och  varm julkram ifrån oss alla.   





Alla vi här på Liljegården önskar Dig en riktig skön  Jul!... med god mat och massor av julefrid.     
Kram från oss alla /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: