Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 18 december 2017

NU HAR JAG FÅTT DEN BÄSTA JULKLAPPEN.

Den var varken inslagen i något fint papper eller  snöre.
Den går inte att köpa för pengar. 
Men den var precis vad jag önskade mig. 


Att den här killen skulle bli bra efter två dygn med feber..var min önskan.  
Han ville inte dricka,vilket var viktigt. Vad gör man med en häst som inte själv vill dricka? 
Betfor vatten blev lösningen och se det gick ner ... pust!! 

  
Så imorse fick jag det bästa av allt i julklapp, iform av en feberfri kille..och med den har jag fått allt vad jag önskade mig. 
För mår inte djuren bra, då mår man inte bra själv.. eller hur Lotta? 

Kram från Ingela 


  

1 kommentar:

  1. Go kväll!! Visst är det så Ingela. Viktigast av allt är att våra djur mår bra! Härligt att han inte har feber längre... Här har vi haft en tuff dag som du vet, tack snälla snälla för sms och det fina julkortet!! Må så gott vi hörs snart igen... kramiz Lotta

    SvaraRadera

Kommentar: