Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 11 december 2017

EN HELT VANLIG MÅNDAG.

Tänk att vakna till ännu en vit morgon, nästan så att jag fick gnugga mig i ögonen.





Himmelriket att slippa behöva torka av åtta stora leriga hundtassar...så där en sex,sju gånger om dagen! 



Skulle bakat lite julkakor, men det har kommit så mycket annat emellan som är mycket roligare....eller det kanske är så, att jag har gått och blivit lat på gamla dar?..hi,hi! 



Fick besök här idag av Annika,så en ridtur blev det här ute i hagen.  


Jag har inte så många måsten längre, gör bara precis vad jag har lust till...Oh!gud så skönt och jag saknar inte ett ända av de där måsten! 

Ha en riktigt skön kväll, stressa nu inte ihjäl dig med de där kakorna eller vad det nu kan vara... det blir jul ändå! 
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ha ha alla de där tassarna att torka låter som ett heltidsjobb! Här har vi det grådask, regn och det är knappt så att det ljusnar mitt på dagen. Nåja, här är det lugnt också, så himla skönt. Julen kommer att bli så stilla och enkel här hemma i år...
    Härliga bilder du bjuder på och ha nu en fortsatt skön vecka!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: