Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 25 juli 2023

Börjar skymta slutet.

 Dagarna går och jag målar och målar, men jag börjar skymta slutet. Ett och annat tass avtryck efter katt pojkarna har det blivit, men det var ju väntat!!


Jag tror att Gammelkatten ryster på huvudet åt bröderna bus och deras upptåg.


Skrapa väggar och måla är vad livet består av just nu.







En vägg kvar och lite finslipning, sedan ska jag och penseln ta en paus innan nästa projekt…hönshuset.
Glad för varje projekt som jag bockar av. 


 Vilket blir spännande…med ett fyrtiotal flaxande höns , är det inte katter så är det höns!!


Sedan ulltottarnas stall och till sist Lusthuset sedan är det färdig målat för min del.  Jag gör detta för min egen skull…. trevligare när allt är lite fräschare, djuren struntar i vilket.
Kram Ingela 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: