Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 26 november 2022

Imorgon advent?

 Redan??….för mig känns det som att vi gärna kunde vänta, lite åtminstone. Ja, ja det fick bli till att leta upp adventsstakarna och så får jag väl se om de kan väcka liv i någon väl gömd julkänsla?



Snön försvann ju nästan innan den kom, jag blir inte förvånad. Så det tunga gråa november vädret är på plats igen och skapar den vanliga skånska julstämningen. 


 Nu ska du inte vara så negativ Ingela, det var ju trots allt sol härom dagen.






Ikväll ska jag in till stora staden på julkonsert….sedan är jag full laddad inför första advent imorgon.

Ha en skön lördagskväll.

Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja tiden rullar på! Skönt på ett sätt! Bilden på katten och fåret är såååå fin...riktiga kompisar :)
    Ha en skön 1:a advent!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: