Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 21 oktober 2022

Höstfärger

 

Ja nu sprakar naturen i tusen nyanser, ibland bjuder moder sol på härligt värmande strålar. 



Jag är egentligen ingen höst människa, men kan inte annat än tycka att den är allt fint.



Haltande med min onda artros höft, som väntar på operation, tog jag mig ut för att föreviga lilla Aurora i höstlöven. Så frustrerande att inte kunna gå några längre sträckor, utan att få betala dyrt för det sedan.  



Några bilder fick jag med mig hem. Det var värt smärtan som jag fick efteråt. Jag tänker på att det finns så många med allvarliga åkommor, så jag får bita ihop, även om det kan vara svårt ibland. Inte lätt att vara i den där reparations åldern, men väl att det kan gå att reparera.

Bjuder dig på ett par höstbilder.

Du får ha en riktigt skön höst helg.

Kram från Ingela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: