Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 2 oktober 2022

Även en kattunge och en tupp.

 Kan behöva ett veterinär besök. Lille Birk kissade inne i boxarna alldeles för många gånger för att vara det skulle vara normalt. 


Väl att jag har en helt underbar veterinär så att katten snabbt kunde bli insatt på antibiotika. Så glad för att jag upptäckte att han hade urinvägsinfektion så att han blir behandlad. Bus och lek ändå när jag håller på i stallet, älskade små kattungar ni är bara för härliga.





Jag håller full koll på Odins toalett besök, som ännu är helt normala….ja lite nojig blir man.


Väl att de har olika färger på sina halsband, för jag kan inte se någon skillnad på dom små liven.

Hugge kubben för tuppen….nej inte här. 

Tuppen hade fått en infektion i ett öga, så efter en veckas behandling går det på rätt håll. 


Ja alltid är det något djur som blir dåligt och som djurägare har man ett ansvar att söka vård.

Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: