Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 26 oktober 2022

Grönt och rogivande.

 Det flesta växterna fick sig en törn, av frosten som vi hade i förra veckan och sover nu sin Törnrosa sömn. Så inte mycket att plocka till höstkransar, så är det när jag inte har fått tummarna loss. 


Jag fick ta vad som fanns, mossa och lingonris så det fick bli gröna kransar.


Det blev vad det blev, de ser mer ut som julkransar. 


Ja jisses vad tiden går fort, om en månad har vi första advent.


Jag har handlat lite kul på nätet idag, måste belöna mig lite nu i grå vädret.  Jag köper det mesta på nätet, som inrednings detaljer, kläder, medicin, teknik och så klart även till djuren. Så himla smidigt!


Nu får vi komma ihåg att ställa tillbaka klockan till helgen.
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja denna tid...hoppas november går fort :) Inte direkt min favoritmånad! Ja jag handlar också mer och mer på nätet, smidigt och tidsbesparande! Ha en mysig kommande vecka...
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: