Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 14 juli 2022

BESÖK MELLAN SKURARNA.

 Vädret spelar spratt med oss, sol ena minuten för att i nästa minut öppnar himmelen sig med värsta skyfallet.


Aurora fick hälsat på alla djuren och hann även med en liten ridtur mellan skurarna.


Bhäääna och hönsen är nog hennes favoriter.

Moder natur har skött  det där med vattningen idag…..positivt!!




Trodde att min fågelskrämma skulle skrämma rovfågeln som har gått till dukat bord bland hönsen. Inte skrämde den någon, för en till höna fick stryka med. Det får väl bli så att jag själv får agera skrämma, om jag inte vill bli av med fler hönor!!



Snart tid för att gå till sängs och jag hoppas på en skön nattsömn. Mitt knä vill gärna spöka och hålla mig vaken.
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja de där rovfåglarna är listiga, tyvärr...snart har jag inga höns kvar!! Sorgligt.
    Som vanligt bjuder du på et gäng härliga bilder!
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: