Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 12 november 2020

TOKIGT!!

Känns som vi lever i en upp och nervänd värld.

Djuren kan fortfarande beta saftigt grönt gräs i november månad....visst är det lite tokigt!                      Hönsen är satta i karantän, så inga lyckliga frigående höns längre,vi likaså i coronatid,så inga frigående gårdsfolk heller.     



Ja inget är som det ska, hur blir julen...mannen och jag får väl dansa runt granen själv?


Det är bara till att gilla läget.                       Bunkra upp upp med massor av choklad, när jag väl vågar mig in till affären....då klarar jag mig ett tag åtminstone.


Naturen är verkligen en fristad att hämta kraft i.        Mannen har sin jakt,jag mina turer med hundarna eller på hästryggen.



Det ska väl bli bättre någon gång,så håll ut.                  Kram från Ingela


1 kommentar:

  1. Ja någongång blir det bättre...självklart! Även om det nu ser dystert ut...jag håller ut och håller mig hemma!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: