Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 19 november 2020

DET ÄR DET LILLA SOM GÖR DET


Jag börjar alltid min morgon med att först gå ut i stallet, där jag önskas godmorgon av hästarnas gnäggade. 


Fortfarande blöta efter gårdagens regn, stampar de oroligt efter mat. De ser mig nog som en vandrande höbal!


Äntligen kunde jag hoppa upp i sadeln igen ...hoppa ha, ha, med modifikation!!                        Kändes som om det var minst hundra år sedan. Sjuka hästar och magsjuka, har satt kämpar i hjulet...men nu så!




Äta som vanligt igen, sååå gott en skiva nybakat bröd kan vara och en vanlig hederlig kanelbulle 


Tänk att det är de små tingen som egentligen gör en lyckligast.



Kan inte klaga på dagen, är så nöjd!
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Vilken härlig start på dagen! Gnägg och så en ridtur och så en kanelbulle på det :) Bästa!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: