Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 27 november 2020

ANNORLUNDA KÄNSLOR

 En grå fredag, med en dimma som aldrig ville lätta. 


Med första advent i sikte och jag har försökt att göra det lite mysigt i stall och koja....trots dessa tider. 


Som vanligt fattades det batterier till ljusslingorna, jag som tyckte att jag hade köpt en hel drös.

Att krypa ner i en hö kasse, slår allt vad pynta heter... om man är katt!



Jag har inte den där vanliga känslan inför julen i år. Att inte kunna vara tillsammans med sina nära och kära, gör årets jul annorlunda för oss alla.




Ja det är en mörk tid vi alla kämpar på i, så låt oss hoppas på en snar ljusning.

Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja det är annorlunda allting nu...låt oss hoppas att detta är över snart! UNDERBARA bilder du bjuder på (som vanligt får jag väl säga!)
    Kram och ha en skön advent nu :) Trots allt...
    Titti

    SvaraRadera

Kommentar: