Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 28 juli 2020

INGA FÅRSKALLAR HÄR !!

Det gäller att inte vara dum, när man är kort i rocken...då är syrran bra! 
Gran stickande gott.








Ena dagen sommar väder och nästa höstligt, ja då kan väl ingen klaga..eller kan jag det? 
Jo det  skulle vara på ogräset som växer så in i hundan, här i trädgårdslandet.
Odling i pallkragar...så mycket bättre!


Att få besök av ungdomarna, så härligt!





Tror att de två hade en mysig ridtur i naturen...lagom väder.I den åldern bryr de sig inte så mycket om vädret, finns annat som är viktigare!



Jag har några riktiga nattugglor till höns, får vänta  varje kväll på att de ska behaga gå in!
Lättare är det med katterna, behöver inte mer än rassla med matburken...de har jag bättre pli på!!






Ja här går dagarna, vart de tar vägen vet i katten! ....men snabbt går de.
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Härliga bilder och ja, jag har också ett gäng nattugglor som aldrig vill gå in på kvällen! Jag tassar ut gäspande i pyjamas och de har ingen lust alls att gå in och sova....
    Knäpphöns!
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: