Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 23 juli 2020

DET PASSAR MIG!

Sådär arton grader och sol, det passar mig....slipper att jaga skugga.



C-vitaminer plockas och sparas på både flaskor och burkar.




Svamp, blåbär, lingon, ja naturen levererar.
Så varför köpa färdigt med en massa konstgjorda aromer, när det finns äkta smaker ...frågar jag mig?
Är väl lite mossig i de yngres ögon, vad vet jag!



Inte ett endaste rönnbär här i år, så sorry hönsen. Ni får nöja er med blåbär, inte fy skam det heller!




Just nu har vi en härlig tid, jag njuter av varje minut!
Ha det gott!
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja just det vädret passar mig perfekt också! Lagom du vet :) Jag plockar bär och fryser in också. Nu är jordgubbarna så billiga så man kan frossa rejält...kanske håller man sig pigg i höst! Hoppas!
    Önskar dig en glad och fin helg...
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: