Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 27 februari 2020

SMAK AV VINTER

Tänk att vi äntligen får smaka på vinterväder, även om det  är sparsmakat.
Härligt med med minus tio grader på morgonkvisten, kändes inte alls kallt...det här gillar vi, både tvåbenta och fyrbenta här på gården!




Själv tar jag det lugnt efter ett kiropraktiker besök, tre dagar utan mockning...blir allt lite semester.
Så nu ska jag bara gå runt här  och lulla, hur det nu ska gå till??
Lite jobbigt är det allt, när man inte får hugga i, när man får...är det inga problem med att gå runt och skrota hi,hi!!





Stallkatten ligger och lappar sol, ingen dum idé....den tar jag efter!!




När jag blev färdig att doppa ändan, gick solen så klart i moln....men en mugg med kaffe fick jag iallafall, inte illa bara det!!









Kasper och Jesper ser ut till att ha en diskussion, kan det vara om dagens helt magiska väder??

Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: