Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 5 februari 2020

ÖNSKA KAN JAG ALLTID!

Alla har vi väl något som vi önskar, men vi vet att det stannar 
                          vid önskan.....eller hur??



J och jag har bestämt inte samma önskningar som mig, väl är   
                                    kanske det? ...hi,hi!!
                  

                  Bara titta, har jag gjort och får nöja mig med det.



     Men, men ett par ankor eller gäss, hade varit mysigt eller hur J??
                Frågan är rätt så onödig, vet ju svaret...NEJ!!!!

                         




Älskar allt vad djur heter, men prio ett är att de ska ha ett bra liv!
           Det är ju inte djuren som väljer mig.... utan tvärtom.
                Jag är fullt sysselsatt med djuren jag har, men 
                   det är ju alltid kul att titta på andras djur!
                                      Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: