Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 7 september 2019

UNDRAR?

Helg igen, redan... kan det vara sant?? Jo nog är det så, även om jag tycker att det precis var måndag!


Jag hade hoppats på att ha hunnit målat klart hästarnas stall, har bara kommit halvvägs, men vad då! 
Solen sken här idag, hmm vem hade då lust att stå inne och måla?... inte jag! 


Hönsen njöt av solen och det gjorde jag också. 
Tills att jag fick se baggen Emil inne hos tackorna. 
Med en stuckad fot, tog jag upp jakten, säkert en rolig syn. Baggen först och jag haltande efter, baggen var så klart på hejad av de andra baggarna. 


Hur det slutade?... baggen gav upp. Alltså inget helg mys med tackorna. 


Denna dagen blev till kväll, som alla andra dagar. 
Kram från Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: