Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 23 september 2019

EN SAK I TAGET!... kan vara svårt.

Jag har minst hundra vill göra saker, som surrar däruppe i min tanke verkstad. 
Baka, städa, träna hundarna, måla, plocka svamp, en ridtur...medans jag tänker tickar tiden och vad fick jag gjort???? 




Alldeles för mycket tid går åt till att tänka på vad jag vill göra. 
Dax att sätta upp kölappar i tanke verkstaden, alltså en sak i taget! 



Skulle hälsa på dom, men vad blev det! 
Ja listan kan bli lång, nu måste det bli slut på funderandet, NU GÖR JAG DET!!!



Inget dåligt samvete längre, för att jag inte gjorde det! 
Hi, hi... några tankar på en måndag kväll. 
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Det inlägget hade jag kunnat skriva själv hi hi!!! Så mycket att göra, listorna är långa och dagarna går fort...äh en sak i taget, eller hur?
    Härliga bilder från ridturen!!
    Kram från ett soligt Öland och Titti

    SvaraRadera

Kommentar: