Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 11 juli 2019

LILL SEMESTER

Ja tänk, jag ska lämna gården! 
Nu ska jag ge mig ut på resande fot.



Lämnar lantluften mot havsluften och skvalpande våger, hos vår dotter på "Badhotellet" i Helsingör!



J får passa djuren, mitt kontrollbehov är stort, så han får en lååång lista om hur djuren ska skötas.... tror bara inte han gitter läsa den. 
Han fixar det nog ändå. 




Det blir nog en och annan loppis, inte för att jag saknar något..... men det är ett måste när man är i Danmark. 
  • Kommer säkert hem med något, som jag inte visste att jag saknade, till J:s stora glädje, hi, hi!!! 
Kram till dig 
från mig Ingela 

1 kommentar:

  1. Härligt! Ha det så mysigt nu och TACK för fint svar ang hönshuset :) Ska nog lösa det...
    Solvarm kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: