Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 21 juli 2019

DET LILLA!

Söndag... min favorit dag, sätt ordet inte framför min, då blir det sanningsenligt! 
Men på något sätt, så kommer dagen att försvinna... den blir vad jag gör den till.


Att kunna plocka in lite luktärter att sätta på köksbordet, alltså denna doft.
Några överblivna frö från i fjol, tänk att de blev till något?
Nästa år, då så!!



Jordgubbar, luktärter på bordet och en välbehövlig regnskur ute, söndagen ser inte ut till att bli så dum iallafall! 



Dagen är inte slut än, så jag fortsätter den på det 
positiva spåret.
Varför göra en grå dag, ännu gråare, det är bara dumt, eller hur? 
Hur din dag ska bli, hänger på dig själv. 

Kram till dig 
från mig /Ingela 


1 kommentar:

  1. Så är det! Man jag hade en dag i förrgår som inte gick av för hackor, ALLT elände hände! Inte lätt att vara positiv då :)
    Men nya frisk tag nu och snart stundar en ny härlig vecka - bara det!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: