Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 10 maj 2019

ULL ROCKARNA FÖLL FÖR SAXEN

Ja så åkte vinter pälsen av på ulltottarna...tror att de blev rätt nöjda.




Nu har jag ull så att jag kan få  snigelfritt i mina pallkragar. Det lär inte krypa några sniglar över ullen. Det gäller att överlista dom, hi, hi!!! 


Astrid som den här ulltotten heter, är den enda som inte har förtroende för mig. 
Så jag har lite att bita i, ska jag lyckas med att vinna hennes förtroende under sommaren? 


Jag har tänkt att dra ner på antalet ulltottar, så vem som får stanna kvar på gården är ett?  Det är inget lätt val som jag har framför mig. 


Så har vi en helg framför oss, njut, gör precis vad du har lust till..... inga måsten. 
Kram till dig 
Från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: