Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 21 maj 2019

DET ÄR DE SMÅ TINGEN!

Ja så enkelt som att få ny gräddat bröd till frukost, det kändes lyxigt för mig, på en tisdags morgon. 


Att kunna gå ut till hönsen i mysbyxorna och med håret hängande på ryggen i en slarvig natt fläta. 
För att hämta in de färska morgon äggen.....bättre kunde det inte bli. 



Dra ett djupt andetag och andas in den friska morgonluften, som ännu var fylld av häggens doft.....bättre början på morgonen kunde jag inte få. 



Ja det är de små tingen, som gör dagen, för mig! 

Kram till Dig 
från Mig Ingela 





1 kommentar:

  1. Precis så är det...de där små enkla sakerna i livet är så viktiga...härligt inlägg som fick mig att ta ett djupt andetag :) Nu ska jag också släppa ut mina stiliga herrar och fjäderlösa hönor på grönbete!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: