Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 14 maj 2019

SÅ DRYGT FÖR HENNE

Nionde dagen i boxvila för min lilla prinsessa. 

Hon har fått komma ut och röra på sig i mjukt underlag en stund i ett par dagar. Är ju livrädd för att hon ska få kolik. 
Jag tyckte hennes gång såg bättre ut. 
Idag fick hon komma ut i paddocken hos de andra hästarna, men jag tyckte att hon ömmade i sina hovar....för hårt underlag. 
Så det hoppar vi över. 

Annika hjälpte mig idag med mockningen i hagen.... skönt. 


Attans också att min rygg visar att den finns, så någon ridtur blev det inte för mig idag.



Rida kan jag göra en annan dag, nu har jag min fokus på att min lilla prinsessa ska bli bra.
Jag hoppas att tisdagen har varit bra för dig. 
Kram till dig 
från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: