Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 23 april 2019

SÅ HAR VI VARDAG IGEN.

Ja efter en skön helg, så är det skönt när allt är som vanligt igen. 


Vi har haft besök i påsk, av både nära  kära och vänner, som bl.a. har kollat på busungarna (ulltottarna, lammen.)




Besök är alltid välkommet, av både djur och gårdsfolket!



Jag övar mig inför sommaren, då lusthuset ska stå färdigt.....då blir det " Liljegårdens Våffelcafe" här, ha, ha!!

Idag har vi haft den sista lammningen för iår, skönt att allt har gått bra. 


Så nu räknar jag till tolv små busungar, som springer omkring här och hittar på hyss! 

Jisses vad det har stormat här idag, inte ens hönsen har vågat sig ut. 


Visst är det spännande med paket?.....detta kom till mig idag. 
Vad det innehöll?.....kommer jag att visa så småningom. 


Nu står det massor av regn, på önskelistan, så att gräset växer. 
Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: