Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 3 april 2019

LAMM OCH FRÖ PÅSAR

Lite så där småkyligt ute, men det tillhör årstiden...så ska det vara. Låt det vara vår när det är vår och sommar när det är sommar  


Tiden går fort nog ändå, så låt oss njuta av varje årstid. 


Ännu är jorden för kall, så vårsådden får allt vänta.


Lite överblivna fröer från i fjol, ska jag chansa eller köpa nya? 
Jag har gott om tid på att fundera.


Tänk att nya skott börjar att skjuta upp ur jorden, av min Ramslök som jag planterade förra året. Härlig krydda, Mmm så gott!!....och så glad! 


Stockrosorna...även de planterades förra året, ser ut att trivas, trots min avsaknad av gröna fingrar!! 



Att jag njuter varendaste minut, av den små kyliga vårluften behöver jag knappast tillägga.
Så njut av våren, det blir sommar tids nog!
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: