Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 4 mars 2019

STORA SOM TUNNOR

Ja ungefär så ser ulltottarna ut nu... fastän att det är tre till fyra veckor innan de där små  ska titta ut. 


Jag hoppas på att det blir lätta lammningar, utan komplikationer.



Jag skulle egentligen bara vilja ha fyra tackor och en bagge istället för nio som jag har nu. 
Men vem ska väljas bort? 
Lasse är ju mascoten här, så han får såklart stanna, usch nej det här blir alldeles för svårt......så jag vill inte tänka på det just nu!! 



            (inga nya bilder) 

Någon riktig bonde lär jag aldrig bli, för jag är allt för blödig när det gäller mina djur.  
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Men så härligt och vilka små sötnosar :) Nää någon bonde blir inte jag heller, huuu så svårt att välja bort och sen när de blir sjuka...jag är så himla blödig och känslig där. Men väldigt tomt just nu när vi inte har ett endaste husdjur, vi får se om jag skaffar höns i vår!!
    Kram från ett snöregnigt Öland och Titti

    SvaraRadera

Kommentar: