Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 9 mars 2019

HÖNS MELLO!

Tror att tupparna här tränar inför "Mello", de galer ikapp inne hönshuset....det är så att hönorna får ha öronproppar! 



Ja, du Disco Arne, du sitter och laddar inför kvällen. Dansa kan du, men frågan är om det räcker hela vägen?.....men jag lägger min röst på dig! 


Sju deltagare, så du kan förstå ljudnivån där inne! 



Ja det är ungefär vad jag vet om "MELLO"! 
Så jag får kanske kolla in och se på den riktiga ikväll. 
Kram från Ingela 

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg! Galenskap på hög nivå ha ha...
    Mina är väldigt tysta och försiktiga, lite luggslitna och har inte fått så mycket kärlek. Men det ska jag råda bot på :)
    Kram på dig!
    Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att du har blivit med höns Titti. Då är det liv nu inne i ditt hönshus, så mysigt!
      Lycka till med dina nya vänner. Kram

      Radera

Kommentar: