Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 13 mars 2019

ONSDAGSMIDDAG

Ja så var det åter onsdag, inte nog med att veckorna går snabbt, för samtidigt försvinner åren också i en himla fart och jag blir äldre. 



Men det där med ålder är ju bara en siffra!...eller hur??
Det kan ju vara så att du är tjugo, men känner dig som hundra eller tvärt om.



Idag har jag känt mig som tjugo och humöret har varit på topp. Vi har haft ett gäng hungriga här på veckomiddag.
Älskar därför onsdagarna, att få fixa middag till detta gäng  var så klart höjdpunkten på min ondag.
Kram från Ingela 








2 kommentarer:

  1. Just nu känner jag mig som en trött gammal ruggig höna ha ha...jodå ålder är bara en siffra. Synd bara att den där siffran ökar så snabbt :)
    Ha en glad helg!
    Kram från ett grått Öland och Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo ungefär så känns det här idag också.....grått, duggregn och gyttja!
      Vi får hoppas på att solen visar sig så småningom, ha en fin helg oavsett väder!!
      Kram Ingela

      Radera

Kommentar: