Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 17 maj 2018

HALVA DAGEN

.... ja du den halvan av dagen, har jag i stort sett bara ryktat och pysslat om fem hästar inne i stallet...som var svalt och skönt.


Den här killen blev även tvättad och inlöddrad i schampo.....som han njöt! 
Det var han värd, då han tvingas gå med täcke i denna värmen. Sedan  ett rent täcke, jag tror han tyckte detta var gudomligt!....eller hur Pjakkur? 


Kan inte påstå att jag kände mig så vidare fresch efter detta,så det blev även ett bad för mig......gud så skönt !!



Jag bryr mig inte om, att det bara är torsdag..... för ett glas rött, var jag banne mig värd efter allt detta!! 


Paj..... och sedan mår jag gött!


Ute i hagarna går fem hästar, som liksom jag mår gott!
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: