Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 16 maj 2018

BLAND TVÄTT OCH ÄPPLE BLOM

Här går dagarna, den ena efter den andra..... skulle putsat fönsterna hmm!
Tränar hundarna istället och fokuserar på något roligare. 


Har inte några som helst problem med detta. 

Det är nu inte så, att jag bara har roligt, Oh nej!!
Hagar ska mockas, tvätt ska ordnas, djuren och inte minst mannen ska utfodras..... detta dagligen!!! 


Sedan är jag jädrigt bra på att ta vara på livet och njuta utav av det.... medans jag kan.
Det ska banne mig inte passera obemärkt. Så att jag en gång sitter där på hemmet och undrar "Var det detta, som kallades livet?" 


Nej det gäller att inte spara på krutet..... nu eller aldrig! Skjuter inte upp saker som  jag vill göra! 


Glöm inte att njuta av livet.
Kram från Ingela 




2 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg! Och tänkvärt! Ja det gäller att njuta också...jag gör nog alldeles för många "måsten", tyvärr. Ska bli bättre på att ta dagen som den kommer :)
    Bästa kramen till dig,
    Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Titti det är sådant som kommer med åren.
      Kram till dig från Ingela

      Radera

Kommentar: