Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 22 oktober 2020

UNDERBARA DOFTER

 När kvällarna nu blir mörkare, blir det mera tid inomhus...    Annars blir det att sätta på sig pannlampan, kolsvart ute!



Av någon anledning så kommer sötsuget med höst mörkret, jag blir sugen på tusen saker, baka och sedan äta så klart!


Veckomiddag bli det här på gården idag, så välkommet.                         Bullar bakades till semlor, för jag vet att de som kommer är lika sugna som jag....tror jag hi, hi!!




J står för middagen och jag för bakningen.



Jag hoppas att du har  bättre väder än vad vi har här, grått, regnigt...riktigt höstrusk!
Kram från Ingela

1 kommentar:

  1. Bak & mat gillas här också! Grått här också på ön...ett riktigt tristväder!
    Krm från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: