Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 4 oktober 2020

GRÅTT!

 Inte nog med att det är lång söndag, även grått och trist...så till den grad att klockorna stannar!


Duggregnar så dessa två får vara inne mellan varven, något som inte är populärt!             Även hönsen tycker att dagen är si och så, några sticker inte ens ut näbben...då är det illa!


Imorgon måndag, vad jag längtar. Inte för att jag är sysslolös, men allt känns så mycket tyngre en sådan här dag.


Nog med klagan, jag får ta ett tag med färgpenseln...så går tiden fort. Fyra stolar är målade, så bara sex återstår, ett bord och ett skåp...men det är långt till jul...eller???

Du får ha en bra söndagskväll och en fin start på veckan.

Kram från Ingela 

 

1 kommentar:

  1. Ja dessa söndagar, de är knepiga...gillar dom bara inte! Och inget får jag gjort heller! Tur att det bara är 4 söndagar per månad :)
    Så var måndagen avklarad och vädret har varit fint idag men nu kommer regnet såg jag...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: