Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 25 oktober 2020

MÖRKT....PANNLAMPA PÅ!

 Mörkt igen, hjälp jag hänger inte med, usch gillar det inte!!

Tror att Anna, Agda och Asta håller med mig, inga långa stunder som de sticker ut näbbet!






Knappt två månader till jul, jag som precis har städat undan de sista granbarren ifrån förra årets julgran.                 Denna bilden får tala för sig själv vad längtar efter, inte är det precis julen.


Drömma kan jag, medans jag sätter på mig pannlampan och gummistövlarna...för att gå ut och hämta in djuren.

Kram från Ingela 



1 kommentar:

  1. Nä känner igen det där! Hönsen står och hänger i ett hörn ute och pilar snabbt in så fort det skymmer...tror de saknar solen och värmen! Ja TÄNK så varmt det var i somras o då gnällde man för det och nu gnäller jag för allt regn och mörker hi hi...jag tror jag går i ide och kommer igen runt 1 mars :)
    Kram från ett mörkt, regnigt Öland & Titti

    SvaraRadera

Kommentar: