Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 20 juni 2019

TROTS HALV FÄRDIGT!!

Jag har målat som bara den pust!, hann med utsidan....är trots det nöjd.




Mycket återstår innan mitt drömprojekt står klart. Midsommar firande i lusthuset blir det iallafall, blommorna plockade. 
Jag struntar i att lägga sju sorters blommor under kudden, för där är det redan kört! Hi, hi!! 



Varken egenodlade potatis eller jordgubbar blir det, en ända stackare hann att få rätt färg.....den åkte direkt in i munnen!!



Midsommarmat och nubbe blir det, är det midsommar så är det.... någon nubbe visa njaa tveksamt?.... kanske efter två stycken, tar jag modet till mig?




Så här blir det en lugn och skön morgondag, bara vi, ett barnbarn och några silkesbollar spatserande ute i gräset. Så sällskapet kan där  inte klagas på! 



Jag hoppas att du också kan njuta och fira årets längsta dag.

Kram till dig
från mig/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: