Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 14 juni 2019

HÖLL PÅ ATT FLYTA BORT I VÄRMEN

Dagarna går, den ena efter den andra swischar liksom bara förbi...måndag och sedan fredag! 
Jag målar på mitt lusthus mellan regnskurarna, för till midsommar skall sillen och potäterna avnjutas där.


Kanske blir det av den egen odlade potatisen..


Vilken värme vi har haft idag, otaligt med vatten har slunkit ner. 
Trodde att jag skulle få solsting, när jag stod och målade i blagande sol! 


Jag föredrar sommarkvällarna,
då är det mera behagligt.


Snart tid för sängen, det kommer en dag imorgon. 
Kram till dig 
från mig /Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja varmt är bara förnamnet, puh! Men nu har vi haft en mulen eftermiddag, sååå skönt...känns lite som åska i luften, ja vi får se!
    Ha en skön lördagskväll nu :)
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: