Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 26 september 2021

TAR DET LUGNT.

 Ja så ser det ut, efter gårdagen. Då gick hästen jag red på omkull och jag hamnade med huvudet före  i backen….tala om att jag såg både stjärnor och månar. Nacken fick sig en reell smäll, men det kunde ha gått mycket värre. 



Liniment och ta det lilla lugna, jag strosar bara omkring här hemma, det är väl så söndagar ska vara. Den heter ju ”vilodagen” även om jag normalt inte läger någon vikt vid det.


Trots att det är söndag njuter jag och katten. Mår bättre idag trots allt, så tacksam ….har fått hjälp av dottern med mockning i stallet. 


Jag har mycket att lära av katterna…vila och ta det lilla lugna.


Deras smidighet skulle jag haft, men där går nog gränsen för mig.


Fortsätter min söndag som kattens.

Ta det lugnt och var rädd om dig.

Kram från Ingela 


1 kommentar:

  1. Nämen aj och oj!! Inte bra!!! Ta VÄL hand om dig nu...inte bra att se både stjärnor och månar!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: