Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 30 september 2021

OPS!!

 Vart tog dessa dagarna vägen, ja de har gått i en ryslig fart!!



Det har inte blivit så värst många knop, matat fåglarna och hönsen….så jag har känt mig som en pensionär på riktigt!!…hi,hi!!!


Har förstås varit hos optikern, så snart ska jag även se vad jag gör….det har ju sina fördelar. Behöver ju inte stå på näsan, det räcker att jag står på huvudet ifrån häst ryggen!


Silkeshönsen trotsar regnvädret och ser ut som våta trasor när de mot kvällen behagar gå in!!


Just nu huserar jag mellan grytor och kastruller, det är ju torsdagsmiddag för nära och kära. Lilla Aurora är så klart medelpunkten här då!


Busväder här idag, fy allting bli så ogästvänligt, redan varit genom blöt ett antal gånger och fler lär det  bli!

Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: